www.spdziegielow.pl      

   Szkoła
Strona główna 
Koncepcja pracy szkoły 
Dokumenty 
Z życia szkoły 
Historia 
Kalendarz szkolny 
Plan lekcji 
Oferta szkoły 
Rekrutacja 2017/2018 
   Punkty Przedszkolne
Dokumenty 
Rekrutacja do punktów przedszkolnych 2017/2018 
   Instytucje
Samorząd 
   Rodzice
Rada Rodziców 
   Po lekcjach
Biblioteka 
Świetlica 
   Galeria
Szkoła 
   BIP

   Kontakt
E-mail
Dane teleadresowe

         
Szkoła Podstawowa w Dzięgielowie

Ogłoszenia



15.09.2017
Płatność za obiady




Przypominamy, że od 1 września 2017 r. opłaty za wyżywienie w szkole powinny być realizowane przelewem na rachunek bankowy nr:

48 8113 1020 2002 0177 2807 0001

W tytule wpisujemy: Odpłatność za (nazwa miesiąca)/2017 oraz imię i nazwisko dziecka lub dzieci.
Płatność do 15 każdego miesiąca po otrzymaniu informacji z kwotą od Pani intendentki na początku miesiąca.
W drodze wyjątku opłaty mogą być realizowane gotówką w kasie oświaty w siedzibie CUW Goleszów.



15.09.2017
Zebranie z rodzicami




Informujemy, że 25 września (poniedziałek) o godz. 16.30 odbędzie się zebranie ogólne Rodziców (na górnym korytarzu).

Po zebraniu spotkanie z wychowawcami w klasach (wybór "trójek klasowych" oraz ustalenie bieżących spraw). Na koniec nastąpią wybory do Rady Rodziców.

Ponadto będzie można dokonać wpłat na ubezpieczenie dzieci (33 zł), herbatę (20 zł) oraz papier ksero a także wpłaty na rzecz Rady Rodziców w wysokości 60 zł na pierwsze dziecko, 30 zł na drugie. Przypominamy, że istnieje też możliwość przelewu bankowego (nr konta na stronie internetowej w zakładce Rada Rodziców). Bardzo prosimy o dokonywanie w/w wpłat, które Rada Rodziców przeznacza na rzecz naszych uczniów.



14.09.2017
Dziennik elektroniczny




Szanowni Państwo.

Od bieżącego roku szkolnego Szkoła Podstawowa w Dzięgielowie rozpoczyna wdrażanie dziennika elektronicznego UONET+, którego dostawcą jest firma Vulcan.

Informujemy, że dostęp do e-dziennika jest bezpłatny.

Aby uzyskać dostęp do aplikacji konieczne jest przekazanie swojego aktualnego adresu e-mail.

Po rejestracji prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
. Instrukcja pierwszego logowania:
>>> Instrukcja <<<
. Panel logowania do naszego dziennika:
>>> E-dziennik <<<
lub wg instrukcji, którą otrzymali uczniowie.

W razie trudności z logowaniem prosimy o mailowy kontakt z administratorem
e-dziennika Panią Anną Fiedor - ania.fiedor.sp@gmail.com. Bezpośrednią pomoc będzie też można uzyskać w czasie konsultacji w dniu zabrania z Rodzicami
tj.25 września 2017r.



12.09.2017
Płatność za obiady




Od nowego roku szkolnego zmianie ulega sposób wnoszenia opłat za obiady.
Rodzic do 06.09.2017r. jest zobowiązany do zgłoszenia Pani intendentce chęci korzystania przez dziecko ze stołówki (bez wnoszenia opłaty). Po wprowadzeniu rodzica do centralnego rejestru, będzie on zobowiązany do wpłacenia odpowiedniej kwoty na podany rachunek do 15 dnia każdego miesiąca.

Uwaga! W związku z centralizacją wnoszenia opłat i obowiązkiem fakturowania po 06.09 nie będzie możliwe przyjęcie deklaracji na wrzesień. Dziecko będzie mogło korzystać ze stołówki od następnego miesiąca.



07.09.2017
Zielona Szkoła




Serdecznie zapraszamy na fotorelację z Zielonej Szkoły pod adresem www.zsdziegielow.pl albo klikając na poniższy link
>>> Galeria <<<



18.08.2017
Zebrania z rodzicami




Serdecznie zapraszamy na zebranie:

- dla rodziców dzieci, które jadą na Zieloną Szkołę - 29.08.2017 (wtorek)
godz. 17.00

- dla rodziców dzieci z Punktów Przedszkolnych w Puńcowie - 25.08.2017 (piątek) godz. 17.00



16.08.2017
Nowe godziny lekcji i przerw




Od nowego roku szkolnego będą obowiązywały nowe godziny lekcji i przerw.

1. 7.45 - 8.30
2. 8.40 - 9.25 przerwa śniadaniowa
3. 9.35 - 10.20
4. 10.30 - 11.15 przerwa obiadowa
5. 11.35 - 12.20 przerwa obiadowa
6. 12.40 - 13.25
7. 13.35 - 14.20
8. 14.30 - 15.15


16.08.2017
Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2017/2018




Serdecznie zapraszamy na uroczyste rozpoczęcie
roku szkolnego 2017/2018 oraz pasowanie uczniów do klasy pierwszej,
które odbędzie się 4. września o godzinie 9.00.



20.06.2017
Zakończenie Roku Szkolnego 2016/2017




Serdecznie zapraszamy na uroczyste zakończenie roku szkolnego 2016/2017
23 czerwca 2017 r. o godzinie 9.00.


30.05.2017
Piknik rodzinny



SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PIKNIK RODZINNY.
Piknik rodzinny.


23.03.2017
REKRUTACJA DO PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH



REKRUTACJA DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE NA ROK SZKOLNY 2017/2018

ZARZĄDZENIE NR 0050.42.2017 WÓJTA GMINY GOLESZÓW z dnia 20 marca 2017 r. w sprawie ustalenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego

Regulamin rekrutacji

Zasady rekrutacji


  • Zarządzenie rekrutacji - terminy ( Zarządzenie rekrutacji - terminy)
  • Zarządzenie rekrutacji - komisja ( Zarządzenie rekrutacji - komisja)
  • Wniosek o przyjęcie dziecka do Punktu Przedszkolnego w Puńcowie ( Wniosek )
  • Oświadczenie samotnie wychowującego dziecko ( Oświadczenie)
  • Oświadczenie o wielodzietności ( Oświadczenie )
  • Oświadczenie o zatrudnieniu( Oświadczenie )

  • (Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów dostępne do pobrania po kliknięcu w linku.)


    22.03.2017
    REKRUTACJA



    REKRUTACJA DO KLASY PIERWSZEJ NA ROK SZKOLNY 2017/2018


    (Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów dostępne do pobrania po kliknięcu w linki.)



    23.03.2017
    NABÓR DO PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH



    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Informacje tutaj.


    22.03.2017
    NABÓR



    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR NA ROK SZKOLNY 2017/2018 DO KLASY 1

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Informacje tutaj.
    06.03.2017
    DZIEŃ OTWARTY





    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    ZAPRASZA NA DZIEŃ OTWARTY.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Dzień otwarty


    03.02.2017
    Nowe zdjęcia



    Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z Wieczoru Kolęd, Balu oraz Mam talent w zakładne: Z życia szkoły


    03.02.2017
    Zmiana planu lekcja dla klas V i VI



    Od 31.01.2017 została wprawadzona drobna zmina w planie lekcji dla klasy V i VI. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami.

    Plan lekcji.


    02.01.2017
    Innowacja pedagogiczna w naszej szkole



    Od 1 września 2016r. nasi uczniowie kl. I - II uczestniczą w innowacji pedagogicznej "Podnoszenie kompetencji uczniowskich w obszarze myślenia algorytmicznego, komutacyjnego, przygotowania do programowania z wykorzystaniem innowacyjnego programu nauczania EDU-MX oraz pomocy dydaktycznej EDU-MATRIX".

    Dzięki rozwiązywaniu zadań, zagadek z wykorzystaniem klocków EDU-MATRIX dzieci uczą się logicznego myślenia, związków przyczynowo-skutkowych, orientacji przestrzennej oraz podstaw informatyki. Umiejętności są aktywnie doskonalone poprzez zabawę, zaś formy pracy uczą współpracy w grupie.

    Jesteśmy przekonani, iż udział naszej szkoły w pilotażowym wdrożeniu innowacji pedagogicznej ogłoszonej przez MEN podniesie umiejętności naszych uczniów.

    Innowacja
    matrix matrix matrix matrix matrix


    28.12.2016
    BAL KARNAWAŁOWY







    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Bal karnawałowy


    17.12.2016
    Wieczór Kolęd



    Zapraszamy na Wieczór Kolęd
    Wieczór Kolęd




    29.11.2016
    REFORMA EDUKACJI




    Poniżej znajduje się link do strony Ministerstwa Edukacji Narodowej dedykowanej reformie oświaty:


    17.11.2016
    WYWIADÓWKA


    WYWIADÓWKA KL. III, IV

    Informujemy, że 29 listopada 2016r. o godz. 16.00 (wtorek) odbędzie się spotkanie z przedstawicielem organizatora na temat "zielonej szkoły" (na stołówce szkolnej), po którym o godz. 16.30 odbędą się spotkania z wychowawcami klas.

    W tym dniu Rada Rodziców prosi o dokonanie wpłaty u przedstawicieli trójek klasowych (wysokość bez zmian; tj. 60 zł - pierwsze dziecko, 30 zł - drugie, kolejne zwolnione).

    Uczniowie i pracownicy szkoły serdecznie polecają kiermasz świąteczny. Wszystkie ozdoby zostały wykonane własnoręcznie. Uzyskane środki planujemy przeznaczyć na zakup nowego aparatu fotograficznego.


    WYWIADÓWKA KL. I, II A, II B, V, VI

    29 listopada 2016r. o godz. 16.30 (wtorek) odbędą się spotkania z wychowawcami klas.

    W tym dniu Rada Rodziców prosi o dokonanie wpłaty u przedstawicieli trójek klasowych (wysokość bez zmian; tj. 60 zł - pierwsze dziecko, 30 zł - drugie, kolejne zwolnione).

    Uczniowie i pracownicy szkoły serdecznie polecają kiermasz świąteczny. Wszystkie ozdoby zostały wykonane własnoręcznie. Uzyskane środki planujemy przeznaczyć na zakup nowego aparatu fotograficznego.


    Kiermasz Kiermasz Kiermasz KiermaszKiermasz


    07.10.2016
    DZIEŃ ZIEMNIAKA



    Dzień ziemniaka



    07.09.2016
    ZEBRANIE DLA RODZICÓW



    Informujemy, że 13 września o godz. 16.30 (wtorek) odbędzie się zebranie ogólne Rodziców (na górnym korytarzu).
    Po zebraniu spotkanie z wychowawcami w klasach.

    Następnie odbędzie się spotkanie Rady Rodziców i trójek klasowych, na którym odbędą się wybory do RR.




    06.09.2016
    PLAN LEKCJI



    Plan zajęć
    Plan lekcji.




    29.08.2016
    PLAN ZAJĘĆ OBOWIĄZKOWYCH



    Plan zajęć obowiązkowych
    Plan lekcji.

    Plan zajęć dodatkowych zostanie wprowadzony 5.09.2016.

    28.08.2016
    ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO



    Zapraszamy na Uroczyste Rozpoczęcie Nowego Roku Szkolnego 2016/2017,
    które odbędzie się dnia 01.09.2016 o godzinie 9.00.

    27.08.2016
    RADA RODZICÓW



    Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dzięgielowie serdecznie zaprasza członków Rady Rodziców na spotkanie 30.08 o godz.18.00 celem uchwalenia Programu Wychowawczego oraz dokonania wyboru ubezpieczyciela.



    01.08.2016
    PODRĘCZNIKI



    Klasy 1-3
    Podręczniki do wypożyczenia w bibliotece szkolnej.
    Zestawy ćwiczeń uczniowie otrzymują w ramach dotracji na początku września.
    Obowiązujące podręczniki do religii zamieszczone są w szkolnym zestawie podręczników na rok szkolny 2016/2017, który znajduje się w zakładce Dokumenty.

    Klasy 4-5
    Podręczniki do wypożyczenia w bibliotece szkolnej.
    Zestawy ćwiczeń uczniowie otrzymują w ramach dotracji na początku września.
    Obowiązujące podręczniki do religii zamieszczone są w szkolnym zestawie podręczników na rok szkolny 2016/2017, który znajduje się w zakładce Dokumenty.

    Klasa 6
    Zakup podręczników oraz zestawów ćwiczeń we własnym zakresie. Obowiązujący zestaw podręczników znajduje się w zakładce Dokumenty.

    07.07.2016
    ZESTAW PODRĘCZNIKÓW NA ROK SZKOLNY 2016/2017



    W zakładce "Dokumenty" znajduje się ZESTAW PODRĘCZNIKÓW NA ROK SZKOLNY 2016/2017.



    22.05.2016
    SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA X PIKNIK RODZINNY.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Piknik rodzinny.




    26.02.2016
    Informujemy, iż w dniu 20 kwietnia 2016r. (środa) o godz. 17.00 odbędą się spotkania z wychowawcami klas.

    Ponadto będzie można dokonać wpłat na rzecz Rady Rodziców w wysokości 60 zł na pierwsze dziecko, 30 zł na drugie. Przypominamy, że istnieje też możliwość przelewu bankowego (nr konta na stronie internetowej w zakładce Rada Rodziców). Bardzo prosimy o dokonywanie w/w wpłat, które Rada Rodziców przeznacza na rzecz naszych uczniów.

    Po wywiadówkach zapraszamy członków Rady Rodziców na zebranie w sprawie omówienia pikniku szkolnego.




    26.02.2016
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    ZAPRASZA NA DZIEŃ OTWARTY DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Dzień otwarty


    24.02.2016
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE.

    Nabór do I klasy



    Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Rekrutacja do punktów przedszkolnych 2016/2017.

    15.02.2016
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR NA ROK SZKOLNY 2016/2017 DO KLASY 1

    Nabór do I klasy


    Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Rekrutacja 2016/2017.



    26.01.2016
    1. 03 lutego 2016r. (środa) o godz. 17.00 serdecznie zapraszamy na spotkania z wychowawcami klas w celu podsumowania wyników klasyfikacji i pracy w I semestrze.
    Rodziców klas III a, III b oraz IV zapraszamy na godz. 16.45 w celu omówienia wycieczki szkolnej.

    Po wywiadówkach członków Rady Rodziców zapraszamy na zebranie.


    2. 5 lutego 2016r. (piątek) w godz. 8.30 - 12.05 odbędzie się bal karnawałowy dla dzieci.
    - Od 7.45 do 8.30 - przygotowanie do imprezy
    - Od 8.30 do 12.05 - zabawy, z przerwą na poczęstunek, oraz konkurs na najpiękniejsze stroje wykonane własnoręcznie (wg opracowanego wspólnie z SU regulaminu)
    - Godz. 12.05 - obiad
    - Poczęstunek i nagrody sponsoruje Rada Rodziców. Dziękujemy!
    - W tym dniu nie ma zajęć lekcyjnych, opieka świetlicowa bez zmian.






    24.01.2016
    Jak już informowaliśmy uczniowie naszej szkoły odnoszą sukcesy w Przedmiotowym Konkursie z Języka Polskiego. 07 stycznia Zuzanna Łodzińska z kl. V, Bartosz Lipiński z kl. V oraz Aleksandra Hankus z kl. VI udali się do Bielska - Białej, aby wziąć udział w kolejnym etapie konkursu. Z wielką satysfakcją informujemy, iż Zuzia i Ola zakwalifikowały się do III etapu, tym samym są już finalistkami. To wielki sukces. Składamy serdeczne gratulacje naszym podopiecznym i trzymamy kciuki za kolejne zmagania.





    12.2015
    Pragniemy poinformować Państwa, iż od 7. stycznia będzie obowiązywał następujący Plan lekcji: Plan lekcji.



    12.2015
    Dyrekcja, nauczyciele oraz uczniowie Szkoły Podstawowej w Dzięgielowie
    serdecznie zapraszają na uroczysty X "Wieczór Kolęd", który odbędzie się
    21 grudnia 2015r. (poniedziałek) o godz. 17.00.

    Liczymy na Państwa obecność w tym szczególnym dniu.



    HUMANISTYCZNE SUKCESY DZIĘGIELOWSKICH UCZNIÓW
    Ostatnie tygodnie dają nam wiele powodów do dumy z naszych podopiecznych. 5. listopada pięcioro uczniów wzięło udział w I etapie Wojewódzkiego Konkursu Przedmiotowego z Języka Polskiego. Troje z nich - Zuzanna Łodzińska, Aleksandra Hankus i Bartosz Lipiński - dostało się do etapu rejonowego. Sukces dzieci jest tym ważniejszy, iż dwoje z nich to uczniowie klasy 5, a zakres merytoryczny obejmuje pełny materiał szkoły podstawowej. O randze Konkursu świadczy organizator - Kuratorium Oświaty oraz możliwość uzyskania zwolnienia ze sprawdzianu szóstoklasisty.

    Nowe wyzwanie przed utalentowanymi uczniami pojawiło się 1. grudnia, kiedy to - jak co roku - uczestniczyliśmy w Powiatowym Konkursie Czytelniczym w Hażlachu pod hasłem "Kto czyta książki, żyje podwójnie". Drużyna w składzie Zuzanna Łodzińska, Oliwia Kaczmarczyk i Bartosz Lipiński stanęła do rywalizacji z uczniami z 30. szkół powiatu w łącznej liczbie 100. uczestników. Wszyscy zmagali się z tekstu na temat książki Krystyny Siesickiej pt. "Zapałka na zakręcie" oraz biografii autorki. Do finału zakwalifikowało się 10 uczestników, wśród nich wszyscy nasi uczniowie. Zaś zwyciężczynią Konkursu została Zuzia ze 100% skutecznością w obu etapach. Wyróżnienia otrzymali Oliwka i Bartek. Jury doceniło też ogromny sukces drużyny z Dzięgielowa, przyznając jej wyróżnienie.

    Gratulując uczniom i ich Rodzicom, których podobnie jak nas - rozpiera ogromna duma, składam też wielkie i serdeczne podziękowania Pani Sylwii Macihorskiej - nauczycielowi języka polskiego. To również dzięki jej zaangażowaniu i pracy włożonej w przygotowanie dzieci możemy dziś powiedzieć - jesteśmy z Was dumni i życzymy dalszych sukcesów.





    04.12.2015
    Z przykrością informujemy, iż od 07 grudnia dalej obowiązuje dotychczasowy plan lekcji (dwuzmianowość).
    O terminie zmiany planu niezwłocznie Państwa poinformujemy.



    19.11.2015

    Informujemy, iż w dniu 25 listopada 2015r. (środa) o godz. 16.30 odbędzie się ogólne zebranie połączone z prelekcją psychologa nt: "Dopalacze i narkotyki - czy mogę pomóc mojemu dziecku uniknąć zagrożeń?"; następnie spotkania z wychowawcami w klasach.

    Jednocześnie serdecznie polecamy kiermasz świąteczny, na którym można będzie zakupić ozdoby na czas adwentu, świąt oraz kartki pocztowe.

    Ponadto będzie można dokonać wpłat na rzecz Rady Rodziców w wysokości 60 zł na pierwsze dziecko, 30 zł na drugie. Przypominamy, że istnieje też możliwość przelewu bankowego (nr konta na stronie internetowej w zakładce Rada Rodziców). Bardzo prosimy o dokonywanie w/w wpłat, które Rada Rodziców przeznacza na rzecz naszych uczniów.

    Po wywiadówkach zapraszamy członków Rady Rodziców na zebranie.






    09.09.2015
    10 września zebranie Rodziców wg następującego harmonogramu:
    Kl. I - III :
    godz. 16.30 - zebranie ogólne
    godz. 17.10 - spotkania z wychowawcami

    Kl. IV - VI :
    godz. 16.30 - spotkania z wychowawcami
    godz. 17.10 - zebranie ogólne

    Następnie odbędzie się spotkanie Rady Rodziców i trójek klasowych. Przepraszamy za powstałe utrudnienia, które są wynikiem modernizacji I piętra.






    04.09.2015
    07.09 (poniedziałek) zajęcia lekcyjne wg planu.
    Dzieci przychodzą z tornistrami.
    Świetlica szkolna od 6.45 - wejście drzwiami głównymi (parter, 1. Sala). Po godz. 7.45 dzieci korzystające z opieki świetlicowej udają się (samodzielnie lub z opiekunami) na salę gimnastyczną. Po godz. 15.00 wszystkie dzieci korzystające ze świetlicy będą w budynku szkoły (parter, 1. Sala).

    Obiady od 08.09 (wtorek). Cena obiadu 3,10 zł. Płatność we wrześniu - 52,70 zł do 14 września w sekretariacie szkoły.
    W poniedziałek 07 września należy zgłosić chęć jedzenia obiadów u wychowawcy lub w sekretariacie.






    02.09.2015
    W dniu 4 września (piątek) planowany jest wyjazd dzieci z klas III-VI do Cieszyna na warsztaty na temat energii odnawialnej, które odbędą się w Zespole Szkół Technicznych.




    31.08.2015
    Rozpoczęcie roku szkolnego 2015/2016 01.09.2015 o godzinie 9.00 na sali gimnastycznej.

    W dniach 02.09 - 04.09 zajęcia rekreacyjno - sportowe w godzinach wg planu dla poszczególnych klas. Wszyscy uczniowie przychodzą bezpośrednio na salę gimnasttyczną i zgłaszają się do swoich wychowawców.
    Prosimy o zapwenienie dzieciom wyżywienia, w tym również picia z powodu nieczynnej stołówki.

    Z powodu trwających prac remontowych prosimy o rozmowę z dziećmi na temat bezwzględnego podporządkowania się pracownikom szkoły, przestrzeganiu regulaminu zachowania oraz zasad BHP.

    Zapraszamy do śledzenia strony internetowej, na której będą zamieszczane aktualne komunikaty.


    31.08.2015
    Plan lekcji na rok szkolny 2015/2016 obowiązujący do zakończenia modernizacji budynku szkoły.
    Plan lekcji.




    18.08.2015
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    SERDECZNIE ZAPRASZA RODZICÓW
    NA SPOTKANIE, KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ
    28 SIERPNIA (PIĄTEK ) O GODZ. 17.00
    NA SALI GIMNASTYCZNEJ W SZKOLE
    W CELU OMÓWIENIA ORGANIZACJI NOWEGO ROKU SZKOLNEGO 2015/2016.




    13.07.2015
    W zakładce "Dokumenty" znajduje się ZESTAW PODRĘCZNIKÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.



    24.06.2015
    INFORMACJA DLA RODZICÓW W SPRAWIE PODRĘCZNIKÓW DLA KLASY III I DZIECI Z ORZECZENIEM O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SDPECJALNEGO NA ROK SZKOLNY 2015/2016


    Informujemy, iż istnieje możliwość w ramach programu rządowego "Wyprawka szkolna" - złożenie wniosku o dofinansowanie zakupu podręczników.
    Osoby uprawnione:
    a) dochód netto na osobę w rodzinie 574 zł,
    b) orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego,
    c) w szczególnie uzasadnionych przypadkach osoby o wyższym dochodzie na członka rodziny.
    Wniosek do pobrania ze strony internetowej lub w sekretariacie wraz z załącznikami lub uzasadnieniem (dotyczy podpunktu c) należy złożyć do 29.06.2015r. w sekretariacie szkoły.
    Warunkiem otrzymania dofinansowania są: złożenie kompletnego wnioski a po dokonaniu zakupu podręczników dostarczenie imiennej faktury/ rachunku lub oświadczenia. Wnioski osób, które nie spełnia kryterium dochodowego będą rozpatrywane indywidualnie (w ramach posiadanej puli środków finansowych).
    Szczegółowe informacje o programie "Wyprawka szkolna" znajdują się na stronie MEN w zakładce Finansowanie Edukacji/ Wyprawka szkolna.

    Wniosek o wyprawkę dla dziecka ( Wniosek )


    24.06.2015
    INFORMACJA DLA RODZICÓW W SPRAWIE PODRĘCZNIKÓW DLA KLAS I,II,IV NA ROK SZKOLNY 2015/2016

    Informujemy, iż w roku szkolnym 2015/2016 uczniowie klas I, II, IV będą korzystać z podręczników i materiałów ćwiczeniowych zakupionych w ramach dotacji celowej.
    W zakresie Rodziców pozostaje zakup - dla dzieci uczęszczających - podręczników do religii.
    Szkolny zestaw podręczników będzie dostępny na stronie internetowej szkoły.



    21.06.2015
    Zakończenie roku szkolnego wraz z pożegnaniem absolwentów Szkoły Podstawowej odbędzie się 26 czerwca 2015 r. o godzinie 9.00.
    Serdecznie zapraszamy.

    25.05.2015

    SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PIKNIK RODZINNY.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Piknik rodzinny.






    24.04.2015
    Informujemy, iż w dniu 29 kwietnia 2015r. odbędą się spotkania
    z wychowawcami klas.

    Ponadto będzie można dokonać wpłat na rzecz Rady Rodziców w wysokości 60 zł na pierwsze dziecko, 30 zł na drugie. Przypominamy, że istnieje też możliwość przelewu bankowego (nr konta na stronie internetowej
    w zakładce Rada Rodziców) lub przekazu pocztowego, którego wzór jest umieszczony na stronie internetowej szkoły. Bardzo prosimy o dokonywanie w/w wpłat, które Rada Rodziców przeznacza na rzecz naszych uczniów.

    Po wywiadówkach zapraszamy członków Rady Rodziców na zebranie
    w sprawie omówienia pikniku.



    09.04.2015
    Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wyjazdu na Zieloną Szkołę dostępną pod linkiem:Link do zdjęć





    07.04.2015
    Serdecznie zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z działań naszej szkoły, które znajdą Państwo w zakładce Z życia szkoły

    04.03.2014
    REKRUTACJA DO KLASY PIERWSZEJ NA ROK SZKOLNY 2014/2015

    • Zgłoszenie dziecka z obwodu do klasy I Szkoły Podstawowej w Dzięgielowie na rok szkolny 2015/2016 ( Podanie )
    • Wniosek o przyjęcie dziecka spoza obwodu do klasy I Szkoły Podstawowej w Dzięgielowie na rok szkolny 2015/2016 ( Wniosek )

    (Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów dostępne do pobrania po kliknięcu w linki.)



    23.02.2015
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR NA ROK SZKOLNY 2015/2016 DO KLASY 1

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Informacje tutaj.


    20.02.2015
    REKRUTACJA DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE NA ROK SZKOLNY 2015/2016

    • Zasady rekrutacji do Punktu Przedszkolnego ( Zasady )
    • Regulamin rekrutacji dzieci do Punktu Przedszkolnego w Puńcowie ( Regulamin )
    • Wniosek o przyjęcie dziecka do Punktu Przedszkolnego w Puńcowie ( Wniosek )
    • Oświadczenie samotnie wychowującego dziecko ( Oświadczenie)
    • Oświadczenie o wielodzietności ( Oświadczenie )
    • Zaświadczenie o zatrudnieniu( Zaświadczenie )

    (Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów dostępne do pobrania po kliknięcu w linki.)




    20.02.2014
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Informacje tutaj.




    11.02.2015
    Zaproszenie na Dzień Otwarty Szkoły.



    20.01.2015
    28 stycznia 2015r. (środa) o godz. 16.30 serdecznie zapraszamy na zebranie rodziców oraz spotkania z wychowawcami.
    W planie:
    - 16.30 - 17.00 - prelekcja na temat zagrożeń w sieci, odpowiedzialność dziecka za niewłaściwe zachowania (prowadzący Ireneusz Brachaczek)
    - Od 17.00 - spotkania z wychowawcami, a następnie zebranie Rady Rodziców
    - Od 17.00 - 18.00 - indywidualne konsultacje dla Rodziców z p. Brachaczkiem (biblioteka na I piętrze)



    19.01.2015
    Miło nam poinformować, iż uczennica kl. VI Gabriela Śliwka wzięła udział
    w Konkursie Przedmiotowym z Języka Polskiego organizowanym przez Kuratorium Oświaty w Katowicach. Po konkursie na szczeblu szkolnym, 12.01.2015r. w Bielsku - Białej uczestniczyła w etapie rejonowym.
    Z niecierpliwością czekamy na wyniki.
    Serdecznie gratulujemy Gabrysi dużego sukcesu i życzymy dalszego zmagania się w finale.




    19.01.2015
    Pamięć o historii - w tym również tej najboleśniejszej - jest obowiązkiem każdego Polaka. Edukacja historyczna zaś ważnym zadaniem szkoły. W roku szkolnym 2014/2015 przypadają dwie ważne daty związane z II wojną światową 75. rocznica wybuchu oraz 70. Zakończenia działań wojennych.
    Z tego powodu nasza szkoła we współpracy ze Stowarzyszeniem Miłośników Dzięgielowa w ramach projektu - "Razem dla wszystkich" w programie Działaj Lokalnie zorganizowała dla uczniów kl. IV - VI konkurs pt. "Wojna oczami dziecka" Celem było zebranie świadectw o tamtych latach ich bezpośrednich świadków. Dzieci - w dowolnej formie - miały zaprezentować wspomnienia obecnych seniorów, którzy w czasie wybuchu II wojny światowej byli kilkuletnimi dziećmi. Ogłoszenie oraz przedstawienie założeń konkursu nastąpiło w czasie spotkania Pani Bogdany Zakolskiej - mieszkanki Dzięgielowa, nauczyciela i przyjaciela dzieci - z naszymi uczniami, w czasie którego opowiedziała o swoich wojennych przeżyciach i doświadczeniach.
    historia historia historia historia
    Następnie z wielkim zaangażowaniem przystąpili do przygotowania prac konkursowych. prace indywidualne, jak i grupowe, w formie wywiadu pisanego, nagranego, prace literackie i plastyczne, dołączyły też wiele pamiątek osób zaproszonych do prezentacji wspomnień. konkursowa postanowiła docenić wszystkie przyznając nagrody i wyróżnienia. Nagrodzeni zostali: Mimo trudnej tematyki, okazało się ono bardzo ważnym dla naszych uczniów, którzy Wartość zgłoszonych prac przerosła oczekiwania organizatorów. Dzieci przygotowały Wielką trudnością okazało się wyłonienie najlepszych prac. W związku z tym komisja konkursowa postanowiła docenić wszystkie przyznając nagrody i wyróżnienia. Nagrodzeni zostali:
    - Miłosz Kubaszczyk,
    - Zuzanna Bujok,,
    - Maja Glajcar,,
    - Anna Cywka,,
    - Paweł Cieślar,,
    - Andrzej Cieślar,
    A wyróżnienia otrzymali:,
    - Gabriela Śliwka,,
    - Julia Niemiec,,
    - Zuzanna Łodzińska,
    Wszystkim uczniom serdecznie gratulujemy, zaś Pani Bogdanie Zakolskiej dziękujemy za nieocenioną pomoc.
    Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny Konkurs historyczny



    15.01.2015
    Zapraszamy na Bal dla rodziców
    Bal dla rodziców.



    14.01.2015
    Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z Wieczoru Kolęd (zakładki: Z życia szkoły i Z życia przedszkola).


    14.12.2014
    Szanowni Państwo,
    Serdecznie zapraszamy na Wieczór Kolęd,
    który odbędzie się 18.12.2014r o godzinie 17.00.


    19.11.2014
    Informujemy, iż w dniu 26 listopada 2014r. (środa) o godz. 17.00 odbędą się spotkania z wychowawcami klas.
    Jednocześnie serdecznie polecamy kiermasz świąteczny, na którym można będzie zakupić ozdoby na czas adwentu, świąt oraz kartki pocztowe.
    Ponadto będzie można dokonać wpłat na rzecz Rady Rodziców w wysokości 60 zł na pierwsze dziecko, 30 zł na drugie. Przypominamy, że istnieje też możliwość przelewu bankowego (nr konta na stronie internetowej w zakładce Rada Rodziców). Bardzo prosimy o dokonywanie w/w wpłat, które Rada Rodziców przeznacza na rzecz naszych uczniów.
    Po wywiadówkach zapraszamy członków Rady Rodziców na zebranie.
    kiermasz14 kiermasz14 kiermasz14


    13.09.2014
    Serdecznie zapraszamy 15 września 2014r. (poniedziałek) o godz. 16.30 na spotkania z wychowawcami klas.





    24.08.2014
    Serdecznie zapraszamy na uroczyste rozpoczęcie
    roku szkolnego 2014/2015 oraz pasowanie uczniów do klasy pierwszej,
    które odbędzie się 1. września o godzinie 9.00.



    08.05.2014

    SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA DZIEŃ MATKI I OJCA ORAZ DZIEŃ DZIECKA POŁĄCZONY Z PIKNIKIEM RODZINNYM.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Piknik rodzinny.





    03.04.2014
    Informujemy, iż w dniu 09 kwietnia 2014r. (środa) o godz. 16.30 odbędą się warsztaty dla Rodziców pt: "Wspólnie na rzecz ucznia" prowadzone przez pracownika Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Cieszynie. Po warsztatach zapraszamy Rodziców na spotkania z wychowawcami klas.

    W trakcie zebrania będzie możliwość wniesienia opłaty na Radę Rodziców u przedstawicieli "trójek klasowych".

    Jednocześnie serdecznie polecamy kiermasz świąteczny, na którym można będzie zakupić ozdoby Wielkanocne i wiosenne oraz kartki pocztowe.

    Po wywiadówkach zapraszamy członków Rady Rodziców na zebranie w sprawie omówienia pikniku szkolnego.




    04.03.2014
    REKRUTACJA DO KLASY PIERWSZEJ NA ROK SZKOLNY 2014/2015

    • Regulamin rekrutacji do oddziałów klasy pierwszej Szkoły Podstawowej w Dzięgielowie ( Regulamin),

    (Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów dostępne do pobrania po kliknięcu w linki.)


    04.03.2014
    REKRUTACJA DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE NA ROK SZKOLNY 2014/2015


    (Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów dostępne do pobrania po kliknięcu w linki.)



    21.02.2014
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    ZAPRASZA NA DZIEŃ OTWARTY DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Dzień otwarty


    21.02.2014
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR NA ROK SZKOLNY 2014/2015 DO KLASY 1

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Nabór do I klasy

    FORMULARZ DO POBRANIA DLA DZIECI Z OBWODU SZKOŁY.
    FORMULARZ DO POBRANIA DLA DZIECI SPOZA OBWODU SZKOŁY.




    20.02.2014
    ANKIETA DOTYCZĄCA GOTOWOŚCI SZKOŁY DO PRZYJĘCIA DZIECI 6 - LETNICH.

    ankieta ankieta

    ankieta ankieta




    20.02.2014
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    ZAPRASZA NA DZIEŃ OTWARTY DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Informacje tutaj.






    18.02.2014
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Informacje tutaj.




    30.01.2014
    Zapraszamy na Bal dla rodziców
    BAL DLA RODZICÓW




    15.01.2014
    Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z Wieczoru Kolęd (zakładki: Z życia szkoły i Z życia przedszkola).


    10.01.2014

    1. 15 stycznia 2014r. (środa) o godz. 16.30 odbędą się spotkania z wychowawcami klas. W trakcie zebrania będzie możliwość wniesienia opłaty na Radę Rodziców u przedstawicieli "Trójek klasowych" w klasach. Po wywiadówkach odbędzie się zebranie Rady Rodziców związane z organizacją balu karnawałowego dla dorosłych.
    2. W dniu 17 stycznia 2014r. (piątek) w godzinach 9.00 - 12.05 w szkole odbędzie się bal karnawałowy dla dzieci. Dzieci przychodzą do szkoły na godz. 9.00 z przebraniem. Rada Rodziców zapewnia dzieciom poczęstunek. Po obiedzie wszystkie dzieci kończą zajęcia. Opieka świetlicowa w tym dniu bez zmian.
    3. W terminie od 20.01.2014r. do 02.02.2014r. będą trwały ferie zimowe. Dzieci wracają do szkoły 03.02.2014r.
    4. W terminie od 20.01 - 24.01.2014r. sekretariat szkoły będzie nieczynny - urlop pracownika.



    10.01.2014
    Informujemy, iż nastąpiło kilka zmian w planach lekcji klas III, V i VI. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami, które dostępne są w zakładce PLAN LEKCJI.



    12.12.2013
    Szanowni Państwo,
    Serdecznie zapraszamy na Wieczór Kolęd,
    który odbędzie się 19.12.2013r o godzinie 17.00.



    26.11.2013
    Informujemy, iż w dniu dzisiejszym Warsztaty dla Rodziców nie odbędą się. W związku z tym spotkania z wychowawcami klas odbędą się o 17.00.


    19.11.2013
    Informujemy, iż w dniu 27 listopada 2013r. (środa) po zakończeniu zajęć profilaktycznych dla Rodziców odbędą się spotkania z wychowawcami klas.
    Jednocześnie serdecznie polecamy kiermasz świąteczny, na którym można będzie zakupić ozdoby na czas adwentu, świąt oraz kartki pocztowe.
    Ponadto będzie można dokonać wpłat na rzecz Rady Rodziców w wysokości 60 zł na pierwsze dziecko, 30 zł na drugie. Przypominamy, że istnieje też możliwość przelewu bankowego (nr konta na stronie internetowej w zakładce Rada Rodziców) lub przekazu pocztowego, którego wzór jest umieszczony na stronie internetowej szkoły. Bardzo prosimy o dokonywanie w/w wpłat, które Rada Rodziców przeznacza na rzecz naszych uczniów.
    Po wywiadówkach zapraszamy członków Rady Rodziców na zebranie.

    ZAPROSZENIE DLA RODZICÓW
    NA ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE
    PT. "TRENING ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI WYCHOWAWCZYCH",
    KTÓRE ODBĘDĄ SIĘ 27 LISTOPADA 2013r. (ŚRODA) O GODZ. 16.30.
    Zajęcia zostaną przeprowadzone przez specjalistów z Ośrodka Psychoprofilaktyki "Nowa Perspektywa" i obejmować będą m. in. :
    . proces w komunikacji rodziców z dzieckiem,
    . rola rodziców w motywowaniu dziecka do nauki,
    . najnowsze metody pracy z agresywnym dzieckiem,
    . "rozminowywanie" sytuacji konfliktowych,
    . przyczyny zachowań agresywnych,
    . uzmysłowienie praw i obowiązków rodzica.
    Szkolenie ma na celu:
    Uwrażliwienie rodzica na sposoby komunikacji, które ułatwiają wyjście z konfliktu. Uzmysłowienie rodzicom, że nie tylko w szkole, ale również w domu dziecko dostaje lekcje życia. (przewidywany czas trwania 30-40 minut).

    kiermasz kiermasz kiermasz kiermasz kiermasz kiermasz kiermasz




    01.09.2013
    Zapraszamy do zapoznania z aktualnym
    planem klas na rok szkolny 2013/2014


    26.08.2013
    Zapraszamy na Uroczyste Rozpoczęcie Nowego Roku Szkolnego 2013/2014,
    które odbędzie się dnia 02.09.2013 o godzinie 9.00.


    08.08.2013
    Z satysfakcją informujemy, iż nasza szkoła otrzymała dotację w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w konkursie 9.1.1 dla Punktu Przedszkolnego w Puńcowie pt. "Razem od najmłodszych lat."

    Dyrektor Szkoły zaprasza do składania oferty cenowej na stanowiska:
    (Szczegółowe informacje oraz wzory ofert dostępne do pobrania po kliknięcu w linki.)


    28.06.2013
    Zakończenie roku szkolnego wraz z pożegnaniem absolwentów Szkoły Podstawowej odbędzie się 28 czerwca 2013r o godzinie 9.00.
    Serdecznie zapraszamy.


    14.06.2013
    W zakładce dokumenty znajdą Państwo Szkolny Zestaw Podręczników na rok szkolny 2013/2014.




    Zapraszamy na Piknik Rodzinny.
    Piknik rodzinny
    20.05.2013

    Zapraszamy do galerii zdjęć z wyjazdu dzieci na Zieloną Szkołę do Jastrzębiej Góry.

    >>> Galeria <<<






    29.04.2013
    Szanowni Państwo,
    Plakat wykonany przez uczniów naszej szkoły bierze udział w konkursie Dzieci Tuwimowi. Zachęcamy do głosowania na tą pracę do 6.05.13
    na stronie organizatora poprzez kliknięcie na ten link.






    18.04.2013
    Informujemy, iż w dniu 18.04.2013 (czwartek) o godzinie 16.30 odbędą się spotkania z wychowawcami klas.

    W trakcie zebrania będzie możliwość wniesienia opłaty na Radę Rodziców.

    Po wywiadówkach zapraszamy członków Rady Rodziców na zebranie
    w sprawie omówienia festynu szkolnego.


    12.03.2013
    abc DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    SERDECZNIE ZAPRASZA NA DZIEŃ OTWARTY,
    KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ
    21 MARCA 2013r. O GODZ. 16.30


    W PROGRAMIE:
    - MINI LEKCJA JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z WYKORZYSTANIEM TABLICY INTERAKTYWNEJ
    - GRY I ZABAWY DLA DZIECI
    abc - WYSTĘP ARTYSTYCZNY KÓŁKA TEATRALNEGO
    - ZWIEDZANIE SZKOŁY
    - INFORMACJE DYREKTORA SZKOŁY I WYCHOWAWCY




    28.02.2013
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR DO PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W PUŃCOWIE.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Przyjęcie do przedszkola

    Formularz do pobrania.


    28.02.2013
    DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIĘGIELOWIE
    OGŁASZA NABÓR DO I KLASY DZIECI Z ROCZNIKA 2006 I 2007.

    Więcej informacji na poniższym plakacie.

    Nabór do I klasy

    Formularz do pobrania.


    24.01.2013
    Informujemy, iż w dniu 24 stycznia 2013r. (czwartek) o godz. 16.30 odbędzie się zebranie ogłówne z rodzicami oraz spotkania z wychowawcami, na których zostanie podsumowane I półrocze roku szkolnego 2012/2013.
    W trakcie zebrania będzie możliwość wniesienia opłaty na Radę Rodziców.


    02.02.2013
    Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej w Dzięgielowie zaprasza na BAL KARNAWAĹOWY dla rodziców. Szczegóły tutaj.




    20.12.2012
    Szanowni Państwo,
    Serdecznie zapraszamy na tradycyjny Wieczór Kolęd,
    który odbędzie się 20.12.2012r o godzinie 17.00.







    29.11.2012 o godzinie 16.30 zapraszamy Rodziców na spotkania z wychowawcami, których głównym tematem będzie analiza wyników nauczania.

    Po wywiadówkach członków Rady Rodziców zapraszamy na zebranie w celu omówienia organizacji balu walentynkowego.

    W czasie spotkań będzie możliwość dokonania wpłaty w wysokości 60zł na Radę Rodziców.

    Kiermasz Świąteczny

    W imieniu pracowników i dzieci zapraszamy na stoisko z ozdobami Świątecznymi.

    Kiermasz Kiermasz Kiermasz Kiermasz Kiermasz




    05.10.2012
    Zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły na dyskotekę, która odbędzie się 05.10.2012 (piąek) w godzinach od 14.15 do 17.00.


    05.10.2012
    Zapraszamy na Dzień Pieczonego Ziemniaka.
    Dzień Pieczonego Ziemniaka


    31.08.2012

    Ogólne spotkanie z rodzicami oraz wybory do Rady Rodziców
    odbędą się 12 września o godzinie 16.30.


    30.08.2012

    Informacje na temat dofinansowania podręczników szkolnych - wyprawki szkolnej na rok 2012/2013 znajdą Państwo klikając na poniższy link.
    Informacje tutaj.

    Formularz dla klasy 1.
    Formularz dla klasy 2.
    Formularz dla klasy 3.
    Formularz dla klasy 4.



    03.09.2012
    Serdecznie zapraszamy na uroczyste rozpoczęcie
    roku szkolnego 2012/2013 oraz pasowanie uczniów do klasy pierwszej,
    które odbędzie się 3. września o godzinie 9.00.

    23.08.2012



    Zaktualizowano tytuły podręczników do Języka Angielskiego w klasie I i II.





    W zakładce dokumenty znajdą Państwo Szkolny Zestaw Podręczników na rok szkolny 2012/2013.





    29.06.2012
    Zakończenie roku szkolnego wraz z pożegnaniem absolwentów Szkoły Podstawowej odbędzie się 29 czerwca o godzinie 9.00.
    Serdecznie zapraszamy.



    26.05.2012
    Szanowni Państwo,
    w imieniu Rady Rodziców oraz Dyrekcji szkoły serdecznie zapraszamy
    26 maja 2012r.
    o godz. 15.00
    na dzieĹń Matki i Ojca połączony z piknikiem rodzinnym.

    Zaproszenie

    24.05.2012
    DZIEŃ OTWARTY
    24.05.2012 o godz.16.00

    W programie:
    - występy uczniów klasy III
    - spotkanie z wychowawcą i dyrektorem
    - zwiedzanie szkoły
    - wspólne zabawy uczniów i przedszkolaków
    - informacje na temat podręczników i wyprawki


    Dokumenty

    Dyrekcja Szkoły Podstawowej
    w Dzięgielowie
    ogłasza nabór do klasy I
    na rok szkolny 2012/2013.

    Termin składania podań do 16.03.2012.

    Zapraszamy

    Formularz do pobrania tutaj.




    Wywiadówka
    Spotkanie z rodzicami odbędzie się 25. 01.2012 o godzinie 16:30.



    Bal dla rodziców
    Rada Rodziców serdecznie zaprasza na Bal Karnawałowy dla Rodziców. Szczegóły tutaj.



    Bal dla dzieci
    Szczegóły tutaj.



    Informacja
    16. stycznia 2012 odbędzie się spotkanie Rady Rodziców w sprawie organizacji balu.



    Informacja
    Informujemy, iż spotkanie z wychowawcami na temat bieżących wyników nauczania odbędzie się 29. listopada 2011 (wtorek) o godz. 16.30.

    Po wywiadówkach zapraszamy członków Rady Rodziców na spotkanie do stołówki szkolnej.

    Jednocześnie serdecznie polecamy kiermasz Świąteczny, na którym można będzie zakupić ozdoby na czas adwentu, Świąt oraz kartki pocztowe. Piękne drobiazgi zostaĹy wykonane przez naszych uczniów i pracowników.

    Ponadto będzie można dokonać wpłat na rzecz rady Rodziców w wysokołci 60zł na pierwsze dziecko, 30 zł na drugie. Przypominamy, że istnieje też możliwość przelewu bankowego (nr konta na stronie internetowej w zakładce Rada Rodziców) lub przekazem pocztowym, którego wzór jest umieszczony na stronie internetowej szkoły.
    Bardzo prosimy o dokonywanie w/w wpłat, które Rada Rodziców przeznacza na rzecz naszych uczniów.





    Informacja
    Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 października 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego w naszej placówce dodatkowymi dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2011/2012 są:
    • 31.10.2011 r.
    • 22.12.2011 r.
    • 03.04.2012 r. (sprawdzian klas szóstych)
    • 02.05.2012 r.
    • 04.05.2012 r.
    • 08.06.2012 r.
    Jednocześnie informujemy, iż szkoła pełni w te dni opiekę Świetlicową.





    Ogłoszenie
    Zapraszamy na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2011/2012 na godzinę 9:30.





    Informacja
    7 kwietnia br. przed i po wywiadówce zapraszamy wszystkich rodziców na kiermasz Świąteczny. Za pozyskane pieniądze zakupimy pomoce dydaktyczne.

    [Ewa PĹaza, 01.04.2011]



    Ogłoszenie
    Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 05 pażdziernika 2010r. zmieniające Rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dyrekcja Szkoły Podstawowej w Dzięgielowie informuje, iż dzień 05 kwietnia 2011r. (sprawdzian szóstoklasisty) jest wolny od zajęć dydaktycznych. Szkoła w tym dniu zapewnia zajęcia opiekuńcze.
    [administrator, 24.03.2011]



    Zapisy do szkoły
    Dyrekcja szkoły informuje, iż do koĹńca marca 2011r. trwają zapisy do pierwszej klasy dzieci z rocznika 2004 oraz 2005 na rok szkolny 2011/2012. Osoby zainteresowane zapraszamy do obejrzenia szkoły oraz po odbiór podania (w sekretariacie szkoły).
    [administrator, 14.03.2011]



    Kiermasz Świąteczny
    Zapraszamy na kiermasz Świąteczny, który odbędzie się 25.11.2010r. o godzinie 15.30 w naszej szkole. Czekamy na parterze.

    kiermasz kiermasz kiermasz

    [administrator, 15.11.2010]


    Wywiadówka
    25 listopada 2010r. o godz. 16.30 w naszej szkole odbędzie się wywiadówka. Po zebraniu głównym spotkania w klasach z wychowawcami. Zapraszamy.
    [administrator, 15.11.2010]


    Dyrekcja Szkoły Podstawowej w DziÄęgielowie serdecznie zaprasza rodziców i dzieci z rocznika 2004 na spotkanie, które odbędzie się w dniu 26.04.2010r. w szkole.
    [administrator, 30.03.2010]


    15.03.2010 o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie informacyjne dla rodziców uczniów wyjeżdzających do Jastrzębiej Góry w ramach "zielonej szkoły".
    [administrator, 5.03.2010]


    Z wielką satysfakcją informujemy, iż po raz kolejny projekt naszej szkoły uzyskał akceptację komisji konkursowej. W ramach rzÄdowego projektu "Radosna szkoła" utworzyliśmy końcem 2009 roku miejsce zabaw. Wartość zakupionych pomocy to 6.000zł.
    Obecnie - w II edycji staraliśmy się o środki na plac zabaw, którego wartość jest oszacowana na 127.000. Radość nasza jest więc tym większa, że odczuwaliśmy brak placu, na którym dzieci bezpiecznie i atrakcyjnie mogłyby spędzać czas, a jednocześnie rozwijać różnego rodzaju sprawności i umiejętności. Budowa placu - mamy nadzieję - przebiegnie sprawnie i już od nowego roku szkolnego nasi uczniowie będą mogli z niego korzystać.
    [administrator, 5.03.2010]