W październiku realizowano dalszą część Matematycznych Podróży dla klas 7-8.
Zespół projektowy podczas regularnych cotygodniowych zajęć zajmował się poznaniem sztuk układanek geometrycznych Dalekiego Wschodu.
Uczniowie brali udział w przygotowaniu konkursu. Podczas zajęć w szkole zespół spotykał się regularnie jeden raz w tygodniu. Przygotowywał konkurs zagadek matematycznych, który ze względu na sytuację epidemiczną odbędzie się w szkole dla uczniów klas młodszych. Modyfikacja programu wynika z aktualnej sytuacji organizacji pracy w szkole i realizowane zadanie odbędzie się w listopadzie pod hasłem: „Zespół projektowy mPotęgi zaprasza na matematyczne podróże swoich młodszych kolegów i koleżanki”
Na zajęciach zdalnego nauczania uczniowie zajmowali się układankami geometrycznymi wykonywanymi online. Uczniowie klas starszych (poza zespołem projektowym) zostali zachęceni do wykonania układanek z papieru, kartonu i rozwijanie umiejętności myślenia matematycznego bez wpatrywania się w monitor komputera, aby zadbać o komfort pracy podczas nauki na odległość.
Pracami związanymi z realizacją projektu interesują się władze gminy Goleszów oraz lokalne media. Prowadzony jest także blog matematyczny, z którego korzystają uczniowie szkoły i nie tylko.